• Tävlingsregler för SM i telefoni
  • Vad är bra telefonkommunikation?

Vinnare i SM telefoni & kundservice

Under åren har flera företag korats som vinnare i SM i telefoni. Här finner du de senaste fem årens vinnare:

  • Vinnare i SM i telefoni 2012 
  • Vinnare i SM i telefoni 2013
  • Vinnare i SM i telefoni 2014
  • Vinnare i SM i telefoni 2015
  • Vinnare i SM i telefoni 2016

Fler sidor

  • Arbeta med telefoni
  • Bli bättre på telefonkommunikation
  • Telefonsupport
  • Telefonförsäljning

Reklam

Varför just telefonen?

Varför man egentligen väljer att kommunicera över telefonen varierar självklart. Vanligast är att den verksamheten man bedriver kräver snabb och tillförlitlig kommunikation, exempelvis inom kundtjänst. Därför fyller telefonen en stor funktion.

Varför svarar ingen?

Den vanligaste anledningen till väntetider är att frågorna som kommer in är av den karaktären att de kräver lite efterforskning för att svara på. I vissa fall kan det även bero på underbemanning, vilket är betydligt värre och även drabbar de anställda.

Om Smitelefoni

Smitelefoni bedrivs för att sprida information om telefonkommunikation och hur den kan förbättras. Sidan har ingen koppling till den tidigare tävlingen SM i telefoni, denna presenteras enbart som ett värdefullt initiativ inom branschen.

Sök på sidan
WordPress-tema | Square av Hash Themes